( Ini adalah blog aku.....apa nak aku tulis....aku tulis sahaja.... bagi yang ingin membaca ...sila teruskan....bagi yang tidak suka.... boleh blahhhh.. )

Thursday 11 November 2010

yeah...lama aku tak ke blog aku......

lama...cukup lama aku tak menulis ke blog aku ini...maklumlah sibuk sedikit....... macam2 cerita.... apa kata kalau kita berbicara pasal kamera ...ya dulu aku ada cakap pasal kamera.....jadi nanti aku nak shoot gambar2 baik dan paparkan satu demi satu kat sini...tapi aku pun bukan pandai sangat pun..hanya sekadar mengisi masa lapang......ok kita ketemu di paparan akan datang......

1 comment:

  1. salam cikgu,

    ape kata cikgu buka satu flickr account dan upload gambar cikgu disana. pasti lebih ramai yg dapat membantu cikgu dalam minat yg terbaru ni. hehehe...

    ReplyDelete