( Ini adalah blog aku.....apa nak aku tulis....aku tulis sahaja.... bagi yang ingin membaca ...sila teruskan....bagi yang tidak suka.... boleh blahhhh.. )

Saturday 5 June 2010

DRAIN ThE bANk


itulah ynag dikatakan bila aku test...dRain the bank...denganh faktor "XXXXX".... sukahati kaulah yang rasa-rasa malas dan komen macam-macam...kalau dah tawar hati guna sendirilah.... mlm tadi pak hendry sahabat aku call aku.........dia kata dia dah banyak collect....collect apa?...aku tersenyum...

Kini aku akan memantapkan teori aku...apa kata kalau usd1,000 seminggu jadi usd5,000 ...boleh ke...dan hanya 10 minit dengan komputer je....agak2 macamana...aku pun kena cuba....

aku pun kena bangun dari tidur...bagi mereka orang lain sudahlah...aku ada cara ku....nampak mudah dan nampak simple tetapi apa yang penting adalah keyakinan diri

KE TIOMAN.........NAK BEREHAT......SAMA ANAK2 DAN FAMILY............TIME UNTUK BEREHAT.....

2 comments:

  1. salam bro wha, semoga bro wha dapat berkongsi teknik ni dengan semua pengguna MN-TPOD agar dapat memantapkan lagi sistem yg sedia ada

    ReplyDelete
  2. Salam Cikgu,

    Tahniah kerana tidak putus putus membuat analysis & kajian. Usaha tangga kejayaan.

    Selamat bercuti dan berehat bersama keluarga tersayang.

    ReplyDelete