( Ini adalah blog aku.....apa nak aku tulis....aku tulis sahaja.... bagi yang ingin membaca ...sila teruskan....bagi yang tidak suka.... boleh blahhhh.. )

Thursday 3 June 2010

IKOFX....Terima kasih.....


Terlebih dahulu aku nak ucapkan terima kasih pada IB Ikofx Malaysia iaiatu saudara Arizuan..... apa taknya....dia dengan usaha dan daya nya telah memberikan T shirt yang ikofx janjikan dahulku...

Aku baru je balik ke rumah...dan mendapat ...satu sampul post laju...hai...terkejut aku pada isikandungnya..... sehelai baju kenangan dari IKofx... aku tak salah kan sesiapa...aku cuma ingin mengucapkan TERIMA KASIH pada IKOFX malay..... ialah...orang memberi...kita kenalah ucapkan terima kasih..sebab atas keikhlasan beliau..... kalau diikutkan memang aku ada cerita pasal baju di post yang lepas...aku cerita atas pengalaman...namun aku juga memuji sikap Saudara Arizuan yang masih ingat akan baju tu...di sini aku paparkan baju tu...bukan apa...sekadar ingin menyatakan yang memang cantik baju tu dan kualiti kainnya pun ada class....

Alhamdulillah ...mungkin selepas ini ikofx akan terus maju...baiki kelemahan dan tingkatkan usaha..aku tak membenci dan ingin menyatakan buruk seseorang atauy syarikat tetapi aku menyatakan apa yang aku alami....begitu juga... setiap orang ada kelemahannnya dan kita akan terus berusaha menjadi yang terbaik dari yang terbaik....

Oh..ya......kalau kita lihat persaingan semakin kuat dalam dunia forex di Malaysia.....namun berapa ramai yang berusaha nak maju dan bertrading dengan ada pendidikan?.....usahalah.....

* aku nak datang juga jamuan ikofx.....tapi...... aku .....banyak....komitment.....yah...anda bagaimana?????

1 comment: