( Ini adalah blog aku.....apa nak aku tulis....aku tulis sahaja.... bagi yang ingin membaca ...sila teruskan....bagi yang tidak suka.... boleh blahhhh.. )

Saturday 28 August 2010



aku dapati ..kecoh di media indonesia pasal Infdonesia - Malaysia.....namun bagi aku di Medan...tiada apa-apa yang berlaku...keharmonian antara 2 negara kekal terjalin....malah sewaktu aku balik dan berada di Bandara Polonia...immegerisennya pun baik2 belaka malah sentiasa mmenghormati kita sebagai saudara...mereka tidak ada masalah dengan kita dan sering mengucapkan selamat pulang dan tibva ke KL...

Setibanya di KL aku terus menuju ke rumah...dah petang bebenor....nak berbuka di rumah.... sempat juga buka forex dan adalah sedikit open aku ambil...ala..tak banyak... sekitar usd 66 sahaja... ialah...sepatutnya berehat...tapi hendak masuk juga..... aku memang yakin dengan sistem aku...99.9% tepat ..maka aku pun masuklah..... ianya sentiasa close sahaja...Alhamdulillah.....

2 comments: