( Ini adalah blog aku.....apa nak aku tulis....aku tulis sahaja.... bagi yang ingin membaca ...sila teruskan....bagi yang tidak suka.... boleh blahhhh.. )

Friday 13 August 2010

jom sahur............... jom berbuka....



( ala...tengah test...sistem baru.....kalau dah ok....esok lusa ..belasah lot lagi besar.....he...he...)

sempat juga aku berjalan-jalan di pasar ramadhan...banyak sungguh kuih-muih dan lauk pauk....setiap pasangan dan pelanggan penuh dengan tangan kanan dan tangan kiri mereka menjinjing apa yang dibelinya......entahlah.....aku rasalah...kalau dikira mau..habis 40-50 ringgit ....bayangkanlah sehari 40 ringgit x 30 hari....dah jadi 1200 ringgit untuk belanja buka puasa...sedangkan pada bulan lain...mereka tak berbelanja banyak macam, tu..... tak apalah.......hak mereka.....

No comments:

Post a Comment