( Ini adalah blog aku.....apa nak aku tulis....aku tulis sahaja.... bagi yang ingin membaca ...sila teruskan....bagi yang tidak suka.... boleh blahhhh.. )

Friday 27 August 2010

Medan , Indonesia


semalam aku tiba di Medan, Indonesia....berbuka puasa di hotel ....kemudiannya ke Mesjid Raya untuk Terawih....aku tiba jam 2 petang waktu indonesia.... kelewatan disebabkan Firefly yang delayed selama 2jam ...hampehhh betul... aku selalu naik air asia sebab waktu check innya tak masalah...tapi kali ini aku nak rasa naik Firefly pulak...macamana rasanya...first time naik je dah masa tertunda....2 jam pulak tu....patutlah ramai tak suka naik Firefly... baik aku pilih air asia lagi....

Dalam masa yang amat singkat ...setibanya aku dihotel...aku buka komputer...dan masuk orderlah....lepas tu tinggal je..komputer kat bilik..dan ke Mesjid Raya...

namun semalam tak banyak aku dapat..aku pulak tak hidupkan Turbo Killer ea aku....malas.... tapi oklah tak ada floating....sekadar usd 74.....he..he...lepasbeli baju raya kat sini...hari ini selepas meeting..aku balik Malaysia.....amin......

OOOOh ya...aku main scalping..tapi tinggal2kan komputer....setakat ini scalping aku 99.9% tepat.... oklah tu....yang balancenya aku close sendirilah.....

No comments:

Post a Comment