( Ini adalah blog aku.....apa nak aku tulis....aku tulis sahaja.... bagi yang ingin membaca ...sila teruskan....bagi yang tidak suka.... boleh blahhhh.. )

Thursday 12 August 2010

syukur alhamdulillah......rezeki bulan puasa



dalam bulan puasa nie ...ramai yang berniaga....macam2 dia orang berniaga....oh ya....sempat juga aku trading dalam bulan puasa dan withdraw....

sempat withdraw....mula2 usd 300...kemudian usd 4000 kemudian usd 3970.....hari ini dah clear yang 3970 x 3.0 = RM11,910..... cukuplah setakat ini...untukminggu nie..yang 300usd pun dah clear awal minggu nie....

biler aku memikirkan keadaan macam ini...bagaimana rasanya orang yang selalu depo tetapi tak pernah w/draw... entahlah...aku pernah juga rasakan.....banyak juga nak kena study....

esok lusa aku cerita pasal juadah puasa pulak....nak bayar zakat dulu.....

No comments:

Post a Comment