( Ini adalah blog aku.....apa nak aku tulis....aku tulis sahaja.... bagi yang ingin membaca ...sila teruskan....bagi yang tidak suka.... boleh blahhhh.. )

Friday 15 October 2010

Biler ada yang marah.....




apalah punya orang...siap marah-marah kerana tak mengajar cara aku trading ini pada mereka,....ada yang kata kedekutlah...mau makan soranglah...entahlah...aku pun tak tau....kalau aku kata aku mengajar berbayar....mnereka kata mana boleh...ilmu tu hak Allah...mesti percuma....habius tu...yang kau orang belajar kat sekolah percuma ke???kerajaan bayar gaji kat cikgu pakai apa....dah lah gitu...bukan semestinya kau dapat nombor 1 pun.....ada kala tergolek sebab malas buat latihan.....ha..ha...yang kau belajar kat sekolah memandu kereta tu....free ke???....entahlah..macam2 alasan...ada yang kata ...tak apa kita godak2....lama2 dapat freelah....ha..ha...aku tersenyum seorang......

4 comments:

  1. dpt tgk screenshot pon jadilah, hehe...masyuk trading kat broker 5d ni
    keep it up :)

    ReplyDelete
  2. ada yang ilmu dan teknik dah cukup..tapi lost sebab masalah ketahanan diri untuk mengawal emosi ketika trade.. masalah ketahana diri ini biasanya pada level 4 seseorang trader.. tol tak?

    ReplyDelete
  3. setakat ni layan sistem tpod20 pun dah cukup baik dah...

    ReplyDelete
  4. apa tu tpod20? aku masih dgn cara mntpod tp disesuaikan dgn cita rasa sendiri

    ReplyDelete