( Ini adalah blog aku.....apa nak aku tulis....aku tulis sahaja.... bagi yang ingin membaca ...sila teruskan....bagi yang tidak suka.... boleh blahhhh.. )

Wednesday 20 October 2010

ujian kali ke 26.....semuanya berjaya dari usd 1k kepada usd 3k


dengan template yang aku tunjuk di bwah tu...aku kali ini telah memasuki kali ke 26... semuanya aku berjaya lakukan tanpa ada floating dan gagal...
aku mengubah angka daru usd 1,000 menjadi usd 3,000 dalam masa 2 hari sahaja...tanpa ada floating...
maksud aku sejak 2.5 bulan lepas aku buat benda ini sampai sekarang...setiap 3 hari (sasaran aku) aku mesti gandakan usd1,000 jadi 3,000 tapi biasanya hanya 2 hari dah capai target...lepas tu aku bukak akaun demo semula denmgan modal usd 1,000 dan ulang lagi...untuk capai jadi 3,000...begitulah seterusnya......

Apa aku buat ..setelah cyukup usd 3,000 dalam masa 2 hari..aku sebenarnya target 3 hari.... aku buka akaun demo semula untuk uji lagi dengan modal usd 1,000

aku kena lakukan sebanyak 30 kali baru aku rasa puas..namun kali ini aku buat pulak modal usd 10,000 tapi baru 2 hari dah ada profit kat usd 1900....baru bebrapa jam sahaja...hari ini aku masuk sebanyak 44 kali..semuanya win.....

aku kena latih diri aku lagi sebanyak 30 kali....maka cukup haul...teknik baru aku.... sclaping merdekarama......

SOP (Std. OPrtn Procde)
a. 30 ujian DEMO dengan matlamat USD1K jadi usd3K dalam masa 3 hari.
b. 30 Ujian lot kecil ( 0.01 ) dengan sasaran 100% win selama 3 hari setiap ujian.
c. 10 ujian lot sederhana ( 0.10) dengn sasaran 100% win selama 3 hari setiap ujian.
d. 10 ujian lot besar (10.00) selama 3 hari setiap ujian dan 100% win.
e. Penetapan dan memproses teknik Sclaping Merdekarama.

2 comments: