( Ini adalah blog aku.....apa nak aku tulis....aku tulis sahaja.... bagi yang ingin membaca ...sila teruskan....bagi yang tidak suka.... boleh blahhhh.. )

Sunday 24 October 2010

Bulan dan Bintang.....

Forex tidak pernah menjanjikan Bulan dan bIntang dalam kehidupan seseorang. Aku nasihat sebegini kerana ramai yang ingin kaya dan cepat kaya dalam forex. Apa yang aku dapat katakan ianya adalah sesuatu seperti aliran sungai yang kamu tak dapat menghalang alirannnya sekiranya menggunakan 10 jari tanpa usaha.....

Pada saat ini dan pada detik ini aku akan mendiamkan diri untuk tidak berbicara dalam forex. Nasihat aku.... forex ini berrisiko dan akan berisiko.... Jadi aku tak akan berbicara lagi tentang forex dalam post akan datang bermula bulan depan..... aku nak mengubah lagi blog ini agar lebih santai......dengan keilmuan yang lebih baik......No Forex .....tiada forex lagi dalamblog ini seterusnya....mari kita berbicara dalam hal- hal lain...... anggap sahaja post2 yang ada sebelum ini sebagai ilmu pengetahuan sahaja..... Selamat berjaya dan berjaya.....aminnnnnnnnnnnn

No comments:

Post a Comment