( Ini adalah blog aku.....apa nak aku tulis....aku tulis sahaja.... bagi yang ingin membaca ...sila teruskan....bagi yang tidak suka.... boleh blahhhh.. )

Wednesday 6 October 2010

kalau nak kaji----kajilah....

-------------- delete--------------

ini adalah cara aku trade 2 hari ini melepas geram sangat.....dalam masa 2 hari je ..semalam dan hari ini....ok ..aku katakan modal aku adalah usd 5542.00 dan dalam masa 2 hari ..aku rembat kat profit usd 9,440 (RM 33,040)...esok aku withdrawlah.....

Ramai nak kaji...kajilah..aku buka sikit cara aku open...dan lihatlah....aku malas nak cerita...nanti macam-macam cerita......selamat mengkaji......

3 comments:

  1. Hi mate,

    I believe you're scalping the market? Too bad you didn't reveal much to really understand the way you trade. Good profits though. Keep up the good work! =)

    ReplyDelete
  2. sorry bro....no comment...anda boleh lihat post2 yng lepas..saya sedang kaji apa dan teknik apa.....he..he..he

    ReplyDelete
  3. salam cikgu,

    adakah ini ecn account? apa-apapun terima kasih kerana memberi peluang utk kami mengkaji :D

    ReplyDelete