( Ini adalah blog aku.....apa nak aku tulis....aku tulis sahaja.... bagi yang ingin membaca ...sila teruskan....bagi yang tidak suka.... boleh blahhhh.. )

Thursday 2 September 2010

2 hb sept..bulan puasa...mlm jumaat



entahlah..tiba-tiba aku terasa seperti dapat lailatul Qadar....alhamdulillah segala urusanku di permudahkan olehNya...adalah sikit aku dapat USD 208 ( RM724.00 )... masa trade antara jam 5.00 hingga 7 malam diikuti jam 7.30 hingga jam 8.20...cukup kan....untuk beli air soya utk minum...oklah wasalam...

Nasihat aku....berusahalah..dan paparan yang ada disini bukan nak menunjuk tetapi nak memberikan semangat pada yang gagal dan ingin berusaha...belajar dan belajar..walaupun terpaksa membayar 5 ribu untuk satu krusus...sebab quality mata pelajarannya amat penting...berfikiran trader dan bukan main2....semoga di fahami...Bukan untuk dibincangkan...amin

2 comments:

  1. tahniah cikgu,

    dari screenshot tu, nampaknya cikgu berjaya mendapat 5% utk setiap hari. anggaran 100% selama sebulan. ini sesuatu yg sangat menarik dengan hanya 3 jam sahaja bertrading. :)

    teruskan usaha cikgu!

    ReplyDelete
  2. he..he..kalau lah 5% untuk 3 jam...kalau 9 jam dah berapa percent..mau 15% ( kalu modal 5000 dapatlah usd750 ...kalu 20 hari dah ada usd 15,000 ) .....8-9 jam...kita masuk Pejabat Forex...sambil santai2...sambil forex..he..he//
    ini bermaksud ..modal RM17,500 jadi usd 20,000 ( usd15,000 + usd 5,000) = mau jadi RM70K tu...kalau ikut data atas lah..tapi kalau diback test...dalam platform live lagi tepat..sebab data atas nie..banyak juga ikan2 yang tak sempat kita pukat dalam 3 jam tu...he..he

    ReplyDelete