( Ini adalah blog aku.....apa nak aku tulis....aku tulis sahaja.... bagi yang ingin membaca ...sila teruskan....bagi yang tidak suka.... boleh blahhhh.. )

Monday 6 September 2010

he..he....biasa aje

tajuk kali ini best...biasa aje....ramai yang bertanya pada saya...apa khabar?...saya jawab ....Biasa aje.........ramai pulayang kata macamana trade...saya jawab ...Biasa aje.... ramai yang ingin bertanyakan 99.9%...saya jawab biasa aje....

Bagi saya ...biasa aje....telah lama ku katakan aku tak huraikan lagi pasal 99.9% dan teknik yang aku guna....aku dah berhenti mengajar...jadi aku hanya nak paparkan dalam blog aku sahaja....kini ilmu tu aku didik pada isteri dan anak-anak aku aje....

ianya ....untukdapat ilmu kena berusahalah....dan ilmu tu hak Allah....aku setuju betullah.... tapi adakah kau berusaha ke arah itu....takkan nak ke arah aku...ke ARAH itu..itu..itu...maksud aku belajar....carilah buku-buku ...kena belilah..takkan nak dapat free....asyik free je....macam kat sebelah tu...kat situ banyak ilmu free..ilmu nak terbalikkan orang pun ada ..free aje..ilmu nak tutup akaun orang ..free aje...malaslah aku nak komen..itu kerja sengal....sengal....

kan aku dah kata aku tak ajar lagi....aku pun suruh kau jangan percaya..sebab nanti kau asyik nak bertanya kat aku...biarlah ianya aku huraikan sendiri...samada betul ke salah ke...aku pakai lot apa ke...itu aku buat sendiri.....aku dah stop mengajar...sebab apa...sebab aku nak cara aku sekarang...bagi aku mengajar forex secara percuma di Malaysia nie susah sedikit...nak buat buku rujukan lagi susah disebabkan sikap manusia-manusia murahan....orang nak maju sikit tak boleh..dahlah kita buat untuk didik orang...memanglah sedikit demi sedikit...tapi dek kerana yang jenis ANTI....tupai...(Tau tupai....suka menebuk aje....menampal tak mau...jenis merosak aje...membantu tak mau...) maka patutlah sehingga kini ramai sifu-sifu tak buat cetakan ilmu....

Ah....bagus jugalah...sebab itulah aku sedar manusia-manusia di Malaysia berbeza...kalau kita merantau ramai yang buat forex..tetapi bantuan mereka mengalahkan semua orang...bayangkanlah..ada satu broker di Indonesia ( yang di lesenkan dengan pemerintah)....deposit USD10K....banyakkan..tetapi bile ditanya daily dapat berapa...dia jawap sekurang-kurangnnya USD 1K....jadi kalau gitu 10 hari dah settlelah....betul...aku pun tengok akaun ( hampir 45 akaun) dia tunjukkan kat aku..semuanya profit.....apakah sistem dia pakai?....aku pun bertanya...dia jawap dengan ikhlas,,dan tunjukkan kat aku cara dia buat....baru aku tau...patutlah berjaya..sebab dia pakai sistem XXXXXX ( sistem dia tu aku tengok biasa aje tetapi rupanya ada makna)......jadi aku tak hairanlah berjaya dan berjaya....

itu lah mereka yang berkerjasama..sedangkan kita asyik macam ini sahaja.....BIASA AJE...

No comments:

Post a Comment