( Ini adalah blog aku.....apa nak aku tulis....aku tulis sahaja.... bagi yang ingin membaca ...sila teruskan....bagi yang tidak suka.... boleh blahhhh.. )

Thursday 16 September 2010

Hari Malaysia....Teknik Serampang Maut









malam tadi sambilberbual dengan teman aku aku menguji satu teknik...Teknik Serampang Maut.... TMS.....dalammasa 2 jam berpuloh-puloh USD memasuki poket... kini aku uji dengan satu akaun aku disebuah broker yang terkenal.....

baru buka pagi tadi dah ada duit masuk....he...he...aku cuba buat seberapa banyak yang boleh...tapi aku tak hendak monitor di komputer sangat...teknik ini boleh digunakan untuk semua time frame...tapi aku cuba dahulu teknik ini dalam teknik scalping dahulu....aku mula tadi jam 5.30 pagi tadi....kita belasah dengan akaun real.... tak apa...rugi sikit...kalau fail...kalau berjaya..aku malas nak cerita...aku nak caari titik kelemahan teknik ini...walaupun aku ada bau itu titikkelemahannya....tapi tengok dulu...

3 comments:

  1. Alamak !! klasiknya nama...teknik serampang maut tuu...ala-ala zaman cerita pendekar melayu purba gituu....ni kesinambungan teknik harimau berantai yg dulu tu gaknya ni....

    ReplyDelete
  2. Scalping 10pips nih...5 kali open sehari pun berbaloi dah... Selamat Hari Raya ke 8 Syawal..buat cikgu wha dan rerakan...

    ReplyDelete
  3. Salam Bro Wha..

    Melihat kejayaan bro.. menjadi sumber inspirasi saya.

    Mungkin satu hari nanti..

    ReplyDelete