( Ini adalah blog aku.....apa nak aku tulis....aku tulis sahaja.... bagi yang ingin membaca ...sila teruskan....bagi yang tidak suka.... boleh blahhhh.. )

Tuesday 28 September 2010

Teknik scalping baru.......


setealh bertungkus lumus mendapatkan idea...maka kau pun kini menemui satu teknik baru gambungan 2 indi sahaja.....hanya melihat pada satu timeframe....dan selama 2 minggu aku buat testing ...tiada float langsung....cukup mudah......hanya 2 indicator ...yang mana aku ambil dari universal indicator tetapi aku ada mod sikit untuk sesuai dengan teknik ini.....malam ini aku test lagi walaupun dengan akaun demo dahulu.....baru 2 jam..... dah memberikan kesan yang bagus......

TEKNIK SCALPING ALA MERDEKARAMA.......masih mentah lagi umurnya...bel;um buat apa2 apa adjustment......aku tak kata ianya bagus ...tetapi setakat ini alhamdulillah.....

No comments:

Post a Comment