( Ini adalah blog aku.....apa nak aku tulis....aku tulis sahaja.... bagi yang ingin membaca ...sila teruskan....bagi yang tidak suka.... boleh blahhhh.. )

Friday 30 July 2010

forex...

aku masih tidak hendak berbicar pasal forex kerana aku kini banyak tertumpu pada silent trader sahaja....tapi semalam lalu aku mendapat email dari seorang kawan rapat mengapa aku mengambil tindakan berikut kerana dia kini dah tak ada sesiapa nak mengajar...

aku tak mengajar dan aku lebih utamakan kepada cara trading baru aku sahaja. Terus terang aku katakan aku sedang develop dan sedang amalkan teknik baru aku... modal usd1000 ...tapi dapat w/draw tiap-tiap minggu usd 1000 juga....maksud aku setiap minggu 100% profit.. bagaimana aku buat...usah tanya dan usah nak minta... aku tak nak kaya tetapi sekurang-kurangnya amat bagus sekali... dengan hanya menumpukan masa selama 3 jam sahaja setiap hari dan 1 pair sahaja maka aku mampu buat teknik terbaru nie...

namun begitu MNTPOD pula ada teknik terbaru dikenali sebagai MNTPOD LIMITED...ianya akan berikan sejumlah 40 pip daily...tetap...dan lain bebenor dari yang MNTPOD asal...ini pun aku buat untuk aku sahaja... kini aku berkonsepkan "....kami kejar USD bukn Kejar PiP..."

No comments:

Post a Comment