( Ini adalah blog aku.....apa nak aku tulis....aku tulis sahaja.... bagi yang ingin membaca ...sila teruskan....bagi yang tidak suka.... boleh blahhhh.. )

Tuesday 6 July 2010

Koleksi Forex aku....

setelah sekian lama aku berenang dalam arena forex...maka aku dapat menyusun semua koleksi aku antaranya :
a. Merdekrama revolution
b. Sistem 12345
c. F5X ea
d. Pengiraan James Bond 007 (MM)

Ketiga-tiga koleksi baru ini aku simpan sahaja dalam lipatan sejarah forex aku.... kalau yang F5X tu...sedang diuji.....


* Pencapaian sehingga hari ini F5X..... mula dari 25/5/2010 dengan modal....lihat sebelah tuuuuu...USD2500

5 comments:

  1. salam sifo..klw sifo ada niat nak jual limited sya nak tempah..tak kan nak beli sistem mat salleh aje nak jugak sokong melayu..hehehehe..kita beli..kita tanggung risiko..

    ReplyDelete
  2. salam,

    bang

    tak mao share ka? hehe...

    ReplyDelete
  3. bro wha, ini lot beraper beso?

    ReplyDelete
  4. Saya cadang kat bro wha, buat kompilasi. Bukan ape, kalau kita org beli. Kira angkat borong semua macam hypermarket mydin da....

    ReplyDelete
  5. he..he... norman....tapi itu Mydin supermarket..bagusss punya niaga....ialah ..setakat ini norman...F5X tak mengecewakan....saya nak belasah ea ini sampai dia muntah pip hijau....he...he..kasi pukul itu tesco dgn Giant....ok ke?

    ReplyDelete