( Ini adalah blog aku.....apa nak aku tulis....aku tulis sahaja.... bagi yang ingin membaca ...sila teruskan....bagi yang tidak suka.... boleh blahhhh.. )

Wednesday 7 July 2010

TargetPip Ea


ini satu lagi ea.... ea nie giler -giler sikit.....aku pun malas cerita...ianya akan terus menjadi kajian dan menjadi koleksi aku juga....

dalam masa 24 jam ...dari USD 10k dapat profit \USD 2.557k ...maksudnya dah 25% dari equity...tu baru 24 jam.........d/down?......arghhhh biarlah.....simpan dan lipat aje ea nie...dalam almari forex aku....

4 comments:

  1. Salam..janganlah simpan macam tu je bro wha...seingat saya bro wha pernah janji nak beri hadiah khas untuk pengguna MNTPOD pada Julai..So apa salahnya kita sama2 share khas untuk pengguna MNTPOD je..mudah2an bro wha sudi berkongsi dengan kita. walaupun bro dah pencen dari forex, saya mohon berilah sesuatu untuk kami. wassalam.

    ReplyDelete
  2. betul tu bro wha. saya pun igt janji yg bro pernah tulis pada pembeli sistem MNTPOD. Janganlah biarkan kami terkapai-kapai menunggu sesuatu dari bro wha. kami masih setia dgn bro. setidak-tidaknya berikanlah pada kami apa itu F5X tu. w'salam

    ReplyDelete
  3. Dah di berikan pun iaitu segala tips dan penernagan....itu berkaitan dgn mntpod...saya dah jelaskan... dan mana yang dapat..maka dia dapatlah... mengenai ea ini semua ..saya dah jelaskan......simpan sahaja... saya dah pencen dari mengajar....bagi saya lebih baik macam tu..dari diberikan pada orang yang tak tau menghargai kita....bukan nak menjual dan bagaimana...tetapi kalaulah orang2 sebelah sana ( tauke emas) ...dapat sure menangis punya sebab mereka masih mencari kekayaan...iaitu emas...

    ReplyDelete
  4. lagi pun hati ini belum puas menguji kereta ini... dan belum terbuka lagi untuk dimiliki oleh sesiapa....masih dalam litar lagi....

    ReplyDelete