( Ini adalah blog aku.....apa nak aku tulis....aku tulis sahaja.... bagi yang ingin membaca ...sila teruskan....bagi yang tidak suka.... boleh blahhhh.. )

Monday 12 July 2010

Tiada lagi cerita umum pasal forex ..dah pencen

Kini bermula dahulu hari dan bermula minggu ini..aku tak akan bercerita lagi pasal forex dalam isu-isu semasa....bukan apa....aku dah pencen..namun masih ada yang meminta aku mengajar...aku dah pencen mengajar.....setakat ini sahaja....aku nak tumpukan kepada kajian-kajian aku yang mana aku rasa lebih utama...bersama keluarga...bersama kajian-kajian ...itu yang lebih utama....dan aku pernah katakan nak jadi silent trader...pada mereka yang faham dan tak faham...maksud akau....entahlah....aku dah maklumkan..... itu sahja yang aku nak katakan...esok ...bermulakah kajina \aku pasal camera........kamera.......kamara.....cam......aku nak belajar pasal shooting pulak.....he..he...

No comments:

Post a Comment