( Ini adalah blog aku.....apa nak aku tulis....aku tulis sahaja.... bagi yang ingin membaca ...sila teruskan....bagi yang tidak suka.... boleh blahhhh.. )

Friday 9 July 2010

hari seterusnya....F6X (advanced)

kini aku dah close untuk hari ini dan minggu ini...dan seterusnya ..aku dah malas nak mengira....ok..secara resmi ..aku simpan dan simpan terus robot ini.....dalm lipatan sejarah forex...dan tiada kajian lagi..aku nak berehat...amin,,,,,,




PUSINGANNNNNNN KE EMPAT.......



Seandainya jika berterusan sebegini...aku hanya sasarkan 5% sahaja dari equiti...semalam dapat lebih dari 10%....maka cukuplah dengan 5% ..kalau 6 bulan...USD3.5 million... ( rm 12.25 juta ....amat menakutkan.....mengerikan sekali....)...entahlah ..akan aku uji satu persatu....




Pusingan ketiga.... Jangan ada BENCI......semua itu hak ALLAH.....



Pusingan kedua......





kita mulakan dengan jumlah ini dahulu...

No comments:

Post a Comment