( Ini adalah blog aku.....apa nak aku tulis....aku tulis sahaja.... bagi yang ingin membaca ...sila teruskan....bagi yang tidak suka.... boleh blahhhh.. )

Thursday 1 July 2010

F5X ea



Aku memang tak pandai berforex...apa yang aku buat adalah aku main-main aje...kali ini aku uji pula Robot F5X .....manatau menjadi....akan ku cuba menjadi seperti orang2 tu......sejarah menunjukkan yang mereka yang berjaya sehingga mencapai USD 1.8M dalam masa 18 bulan....entahlah...aku pun tak tau..namun aku cuba dengan F5X ini....adakah ianya mampu menjana wang dalam masa beberapa tahun...bulan...minggu...hari....memang aku x pandai berforex....maklumlah ...hanya mereka di forum sana sahaja yang pandai.....mereka memang mahir...aku hanya forex biler aku nak buat je....he..he.... namun aku nak tengok sejauh mana F5X ini berfungsi.....rupa2nya F5x ini berfungsi mengikut apakah sistem yang kita gunakan....bila dia kawin dnegan sistem A...hasilnya jadi begini....biladia kahwin dengan sistem B hasilnya begitu.....entahlah...malas aku nak fikirkan....yang penting...kalau ok je...aku simpan je EA ini.....buat menyibok je kat dunia forex..aku nak test dulu....sampai aku puashati....he..he...

8 comments:

  1. Salam cikgu,
    diam2 ubi berisilah cikgu ni, sy pemilik buku Mntpod cikgu. Tak nak jual ke kat kita org yg peminat setia cikgu...Apa2 pun kami tetap setia berdiri teguh d belakang cikgu..

    ReplyDelete
  2. he..he...jual...nanti kata menipu pulak macam forum sebelah sana kata,....sebab ramai pakar dan parkir disana he..he......maklumlah..... sebenarnya konsep EA semuanya dah hampir sama.....tu je......kena test tahap giler2....rasa2 biar cecah jutaan usd kot.... baru puashati.....he..he...

    terima kasih atas sokongan saudara....nak tgk F5X menghadapi news dan sideways..dalam satu dua hari ini...he..he

    ReplyDelete
  3. Mantop...Hehehe.. Teruskan mengkaji cikgu.. Cikgu sentisa hebat dimata saya...

    ReplyDelete
  4. Tahniah buat cikgu...cikgu memang seorg pencetus idea2 yg unik...secara peribadinya cikgu memang suka melihat fx dlm pelbagai perpektif...Tidak hairan la kalau cikgu dpt membuat record tersendiri sebagaiman trader yg sebelum2 ini..kerana cikgu memang layak berada di tahap itu...Cikgu bkn seorg indah khbar dari rupa...Sya doakan cikgu dpt kembgkan kajian cikgu selaras mengikuti kecanggihan zaman demi zaman...kalau la teknolgi di majukan dari satu zaman ke satu zaman..apa tidaknya skill..teruskan cikgu...sya doankan cikgu sentiasa umur panjang n dianugerahkan dgn pelbagai lagi idea2 yg misteri...

    ReplyDelete
  5. Sebenarnya cikgu kita tidak dapat memenangi hati semua orang. Bagi mereka yang mengata cikgu di forum tersebut sebenarnya hati mereka sedang 'sakit' penuh dengan penyakit. Mereka tuduh melulu tanpa menguji terlebih dahulu teknik Mntpod. Saya yakin mereka bukannya pembeli buku cikgu...

    ReplyDelete
  6. Salam Cikgu,

    Jangan dihiraukan mereka tu semua. Manusia seperti itu mmg tidak boleh melihat kejayaan orang lain. Entah apa yg disuap ke mulut sehingga menjadi busuk isi perut mereka sehingga ada yg tergamak menciplak hasil karya MNTPOD dan menyamar sebagai tuan empunya lalu diupload ke dalam blog.

    Semoga Allah mengasihani mereka kelak.

    Wassalam...

    ReplyDelete
  7. Ok..cukuplah...biarkanlah mereka dengan cara mereka...kita dengan cara kita...bagi saya...saya dah tak ,au bercerita pasal tu ..sebab apa...baik kita tumpukan pada usaha kita...tu sebab...lebih baik bersendiri dari memekik pada dinding..... NFP mlm nie...tak nampak apa pun..memang dah diduga...... sebab sepatutnya kuat BUY.... tetapi macam tulah sideways...he..he...carilah pip dicelah2 daun yang rimbun...dan usahlah menunggu jatuhnya buah jering dari pokoknya..sebab ianya takakan jatuh....

    ReplyDelete
  8. Salam Bro Wha,

    Untuk saya yg setia (& ikhlas tapi jauh.. mcm lagu sheila majid & zainal abidin) ni.. bole ke tau anugerah yg bro nak kongsi tu? :)

    ReplyDelete