( Ini adalah blog aku.....apa nak aku tulis....aku tulis sahaja.... bagi yang ingin membaca ...sila teruskan....bagi yang tidak suka.... boleh blahhhh.. )

Tuesday 4 May 2010

Bila aku pun buat silap.....forex


Begitulah....amalan manusia...tidak semua nya perfect dalam kehidupan seharian....aku pun kadang-kala buat silap tak kira silap apa....ha..ha....hari ini aku buat silap dalm forex....maklumlah fikiran bercelaru dengan Meeting dengan YB Dato' dalam menentukan hala tuju syarikat....ha..ha... masa meeting pun pemikiran memikirkan forex...dan hari ini aku kerugian USD 173.00 he...he..he....banyak ke.....biasalah.....namun aku sedar kesilapan aku ini disebabkan aku yang cuai..... pada hal kalau aku lewat membuat keputusan dalam masa setengah jam ...aku sure dah profit..... tak kisahlah...sekarang baru awal bulan MEI.....dan masih awal lagi untuk hari ini...namun aku akan perbaiki bila aku perlu mengurangkan kadar kerugian hari ini.....
Inilah namanya forex..... ada untong ..ada rugi....bak kata pepatah...untong sabut timbul...untong batu tenggelam....lebih baik jadi kapalselam....timbul tenggelam.....ha..ha..ha..

Bagitulahlah...jika kita timbul.....kita nampak suasana lain...bila menyelam dapatlah suasana lain.....

No comments:

Post a Comment