( Ini adalah blog aku.....apa nak aku tulis....aku tulis sahaja.... bagi yang ingin membaca ...sila teruskan....bagi yang tidak suka.... boleh blahhhh.. )

Friday 28 May 2010

teknik dan cara baru

setelah memerhatikan apa yang ada...maka terciptalah satu teknikyang mengkagumkan untuk aku..... teknik ini berbeza sekali dengan MNTPOD tetapi ada mirip sedikit sahaja tetapi ianya amat tepat....apa yang aku buat adalaha ketepatannya.....dengan memastikan harga mencapai yang kita hendak dan nilaipipnya juga sering berubah maka kekadang sekali shoot ada yang 30 pip dan paling banyak 120 pip....mudah aku katakan ianya amat bagus pada yang newbie...tetapi aku perlukan masa meneliti apa yang ada...

9 comments:

  1. Tahniah bro.. boleh jadi value added to MNTPOD

    ReplyDelete
  2. tahniah cikgu,
    mudah2an pembeli mntpod dapat menikmati nikmat yang sama juga

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah, sbg sorg newbie, sye sgt berbangga, moga3 bro dpt berkongsi teknik itu.

    ReplyDelete
  4. Salam Cikgu,

    Syukur dan gembira dengan berita ini. Semoga Allah memudahkan lagi jalan untuk cikgu terus maju. Amin...

    ReplyDelete
  5. Tahniah cikgu wha!
    harapan kami tpod'ers dpt berkongsi ilmu ini...

    ReplyDelete
  6. mag
    Tahniah sifu wha.... ramai anak murid ikhlas menanti dgn penuh harapan

    ReplyDelete
  7. tahniah sifu..mudah2an teknik baru dpt memberikn kite sume profit & pips hijau.amin

    ReplyDelete
  8. good news ! tahniah sifu wha!

    ReplyDelete