( Ini adalah blog aku.....apa nak aku tulis....aku tulis sahaja.... bagi yang ingin membaca ...sila teruskan....bagi yang tidak suka.... boleh blahhhh.. )

Friday 14 May 2010

isu sensasi...... MNTPOD ADVANCED !!!!!!

Setelah bersujud pada Ilahi......dan merenung kembali perjalanan forex MNTPOD ini ..maka satu idea telah diberikan olehNya pada 3 bulan lalu...namun saya baru amalkan 2 bulan yang lepas...syukur ke hadrat ilahi....mungkin tuhan berikan atas kesabaran menghadapi dugaan sebelum ini...dan kini..saya hanya menumpukan pada teknik ini untuk baiki MNTPOD dan perkenalkan MNTPOD ADVANCE....

Saya ingin memaklumkan bahawa pemilik sah MNTPOD akan dikenalkan satu teknik dan dimaklumkan Rahsia Besar pasal untuk mengatasi layer yang banyak dalam MNTPOD ADVANCED..........saya telah menguji hampir 2 bulan dan memerlukan masa lagi lagi sehingga 3 bulan lagi....apa yang saya dapati....layer tak akan menjadi banyak hanya sekitar ehm..ehem sahaja ( kita akan set kan sendiri layer itu...he..he..he..)dan pasti mendapat keberuntongan... sekiranya 3 bulan lagi ianya menjadi...maka anda tak akan menerima Margin Call atau Stop Out menggunakan MNTPOD..dan terus beruntong...hampir 100% tepat sehingga 2 bulan..... semuanya dalam isu sensasi dalam blog baru yang sedang dibina...
Sejak 2 bulan lalu...saya dapati teknik ini amat-amat memberangsangkan....hanya yang saya pilih sahaja yang saya kenal dan mengikut blog saya sahaja yang akan dijemput bila blog saya siap....he..he...


* Jika pergerkan harga kita boleh control dgn mntpod...dan layer kita boleh di tetapkan...apakah kita boleh menggunakan more MARGIN?...Jawapannya ya!!!!!!
* Dengan MNTPOD ADVANCED...kita akan tau kemana harga itu pergi ( Kajian ini sedang dijalankan juga dan diteliti..kebanyakkan 90% tepat ....kajian ini sedang di halusi lagi...

*Rahsia ini hanya boleh dimilki oleh orang tertentu sahaja dan tidak hendak terjatuh pada lanun-lanun di SearhEmas sana....he..he..he...

25 comments:

  1. salam cikgu,

    syabas n tahniah ats keupayaan cikgu dalam penyelidikan forex, Moga terus maju.

    ReplyDelete
  2. salam dan tahniah cikgu,
    insyallah kejayaan akan menyusuli..

    Allah berfirman ." Jika kamu ingin meminta. Mintalah daripada Aku sebab Aku Maha kaya."

    ReplyDelete
  3. Puji pujian buat Allah s.w.t.

    Salam Guru,

    Kami semuanya mendoakan kejayaan guru. Maka rugilah pada mereka yang membuat kejahatan. Dan sesungguhnya Allah itu sangat suka pada mereka yang berusaha ke arah kebaikan.

    Amin...

    -ejuddx-

    ReplyDelete
  4. Salam Tok Guru Sekeluarga

    Semoga terus diberikan kekuatan
    Semoga terus diberikan kerahmatan
    Semoga terus diberikan keberkatan
    Semoga terus diberikan kesejahteraan
    Semoga tercapai segala impian dan harapan
    Aminn...aminnn..ya roba allamin

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah, Tuhan Yg Maha Besar...berkat kesabaran sifu dlm menghadapi dugaan sblm ini akhirnya diberikan sesuatu yg amat bermanfaat...berhati-hatilah semoga tidak terlepas ke tangan mereka yg tidak tahu bersyukur. semoga sifu dan ahli mntpod yg benar2 ikhlas akan terus berjaya......amin

    ReplyDelete
  6. jgn lupa daku di Pt Raja bro :)

    ReplyDelete
  7. tahniah bro atas usaha menambah baik mntpod, yg skrg pun amat hebat dlm mengutip pip, apa lagi jika tau tren nk kemana tak risau nk trade...moga mmeber yg ikhlas dgn tpod akan dimurahkan rezeki dan diberkati amni..
    ~zdman~

    ReplyDelete
  8. saya mendoakan agar tuan berjaya dan dpt berkongsi teknik itu.saya pernah terkena sampai 7 layers..huhu,mcm nak tercabut jantung.tiada apa yg boleh saya buat melainkan cut loss.

    ReplyDelete
  9. doaku jua supaya semua berhasil dalam mengutip pip..mudah2an dapat diatasi masalah layer walaupun pengalaman saya pernah 5 layer jer dan ditutup dengan jayanya..good luck to all of us..

    la takhof wala tahzan,innallah hama'ana

    ReplyDelete
  10. alhamdulillah..mudah-mudahan sifo wah trus berjaya..

    ReplyDelete
  11. sama-samalah kita mendoakan kejayaan & kesihatan guru kita.. mudah-mudahan ilmu yg diberi tambah berkat.
    ~poksujed~

    ReplyDelete
  12. tuan wha cakap "Rahsia ini hanya boleh dimilki oleh orang tertentu sahaja"
    sedih ati ni bile bace sebab saya bukan orang yang tertentu itu... sampai sekarang tak dapat nak atasi layer tu kalo dah bekali2, takut margin je.... hemmmmm

    ReplyDelete
  13. Saya ingin memaklumkan bahawa pemilik sah MNTPOD akan dikenalkan satu teknik dan dimaklumkan Rahsia Besar pasal untuk mengatasi layer yang banyak dalam MNTPOD ADVANCED

    *Rahsia ini hanya boleh dimilki oleh orang tertentu sahaja dan tidak hendak terjatuh pada lanun-lanun di SearhEmas sana....he..he..he...

    sama2 kita nantikan adakah kita antara orang tertentu itu..mudah2an pembeli mntpod yg sah dan tak pecah rahsia cikgu wha leh consider..kami tetap pegang amanah yg cikgu bagi dulu time beli buku tu..

    ReplyDelete
  14. tahniah bro wha. kejayaan bro adalah kebanggaan kami. :)

    ReplyDelete
  15. Tahniah bang..Saya sentiasa menyokong abang

    ReplyDelete
  16. tahniah sifu ..... gembira hati ini mendengar berita. Tidk si-sia kami-kami ini memegang amanah tak bukak rahsia.

    Dalm surah al-insyirah ....sesungguhnya dalam kesulitan ada kemudahan .... dan sesungguhny dalam kesulitan ada kemudahan ....

    Tahniah ..

    Sofiys

    ReplyDelete
  17. sesuatu yg dilakukan adalah atas dasar niat. ikhlas...akan ada kejayaan menanti semua pembeli yg ikhlas di sana....insyaAllah....:-)

    ReplyDelete
  18. tahniah sifu, gembira mendengar berita tu. tahniah.

    ReplyDelete
  19. Salam Cikgu,
    Alhamdullilah..lapang dada dibuatnya bila baca psl tpod adv ni...saya cuma nk cadangkan agar kalo cikgu dah sedia nk lepaskan teknik ni kat kami nanti..apa kata kita buat perjumpaan berkumpul semua pengikut2 tpod..disana nanti cikgu dan kami boleh terus mengenali dgn lebih dekat lagi...wslam skadar pandangan..tpod221

    ReplyDelete
  20. esok dan luse ade sambutan hari belia kat dataran putrajaya, jom pegi ramai2..hehe

    ReplyDelete
  21. harap2 semua pengguna setia mntpod yang sah semua dapat manafaatnya nanti...amin

    ReplyDelete
  22. Ishh... mcm mana nak org tertentu ni... Harap2 bleh la dpt mntpod advance ni nanti

    ReplyDelete
  23. good news ! tahnian sifu wha ~

    ReplyDelete