( Ini adalah blog aku.....apa nak aku tulis....aku tulis sahaja.... bagi yang ingin membaca ...sila teruskan....bagi yang tidak suka.... boleh blahhhh.. )

Monday 17 May 2010

SELAMAT HARI GURU.............


Kutujukan ucapan SELAMAT HARI GURU untuk semua guru yang pernah kutermui ...begitu juga pada yang telah pergi sekalung AlFatihah ku doakan agar dapat mengiringi rohnya...termasuklah Arwah Ayahndaku......Sebenarnya aku masih teringat bila ayahku sering memarahiku agar terus belajar dan berusaha dalam belajar....ku masih teringat tentang tulisannya yang amat rapi bile membuat sesuatu kerja dan amat teliti sekali...sering membahasakan dirinya ayahnda dan aku sebai anaknda....bonda...kekanda...bebgitulah cara hidupnya yang terkenal sebagai seorang berbudi bahasa .....arghhhhhhhh...melayang-layang pemikiran ku ...semoga roh beliau dirahmati Allah....amin..

7 comments:

  1. selamat hari guru juga utk bro wha...walau takpernah bertemu, namun ilmu mencari rezeki dalam dunia fx amat bernilai bg kami, terima kasih atas usaha dan keikhlasan sifu wha..

    ReplyDelete
  2. selammat hari guru jugak pada sifu wha sebagai guru2 kami semua..TQ soo much masta

    ReplyDelete
  3. Puji pujian buat Allah s.w.t.

    Kami semua yg pernah mendapat ilmu dari guru ingin mengucapkan rasa syukur dan terima kasih yg tak terhingga buat guru. semoga Allah memberi keberkatan yg berlipat ganda buat guru sekeluarga dan semoga Allah menempatkan ayahanda guru bersama sama mereka yg dikasihinya. Amin...

    ReplyDelete
  4. Selamat Hari Guru Bang...

    ReplyDelete
  5. Salam cikgu WHA harap blum terlambat ...saya ucapkan selamat hari guru..cikgu sekeluarga sentiasa sihat hendakNYA

    ReplyDelete
  6. selamat hari guru..sifo wha

    ReplyDelete