( Ini adalah blog aku.....apa nak aku tulis....aku tulis sahaja.... bagi yang ingin membaca ...sila teruskan....bagi yang tidak suka.... boleh blahhhh.. )

Thursday 13 May 2010

Tiada lagi pasal statement forex setakat ini.....

Pihak saya tidak lagi memaparkan pasal statement forex lagi di blog ini...ini adalah blog suka-suka jadi kita suka-sukalah...Statement forex akan di masukkan kedlam satu blog lain disertai dengan ulasan sedikit sahaja....


* Tiada apa-apanak dikatakan....semuanya berjalan lancar...ha..ha...ha..aminnnnnn

14 comments:

  1. Salam masta.. mmm ....leh invite saya ke blog yang lain tu.... he he he

    ReplyDelete
  2. Saya pun nk juga..terima kasih.

    ReplyDelete
  3. saya pun x mau ketinggalan... harap cikgu sudi jemput saya ke blog tersebut. t/kasih.

    ReplyDelete
  4. Salam cikgu!.. leh mtk tlg invite saya gek ke blog yang tu....

    ReplyDelete
  5. bro wha, bole ke invite saye?

    ReplyDelete
  6. teringin utk turut berjaya bersama saudara. amin.

    ReplyDelete
  7. harap bro dpt add sy utk join blog lagi walaopon xdpt sbb penuh yg blog lama.

    ReplyDelete
  8. saya pun harap dapat menuntut ilmu dari bro wha

    ReplyDelete
  9. assalamualaikum cikgu,
    saya pon mohon di invite ke blog baru tu..
    mudah2an bro still ingat saya lagi.
    amin

    ariel

    ReplyDelete
  10. salam sifu, mintak izin bersama dalam blog baru utk terus besama sifu dan kawan2 mntpod yg lain..terima kasih

    ~zdman~

    ReplyDelete