( Ini adalah blog aku.....apa nak aku tulis....aku tulis sahaja.... bagi yang ingin membaca ...sila teruskan....bagi yang tidak suka.... boleh blahhhh.. )

Thursday 6 May 2010

Cabaran separuh jutawan untuk 2010

kini aku membuat cabaran untuk satu akaun yang mana aku akan masukkan dalam satu blog khas dan disana ianya akan hanya boleh dilawati oleh aku sendiri dan 2-3 orang sahaja yang lama dengan aku... aku akan mulakan dari May 2010 dengan midal usd 2,000 dalam satu akaun yang sedang aku tengah buat ini dan mencapai sasaran aku usd150,000 sehingga 31/12/2010....aku nak cabar kali kedua program aku ini dengan cara teknik baru aku .....Version 2....aku....

Bayangkan dari RM 3,700 aku mensasarkan kepada RM 560,000 dalam masa 7 bulan dari sekarang.... aku tak kisahlah ..sapa nak kata apa-apa..yang aku tau.... aku kena cuba buat 1001 kali percubaan....samada mereka kata aku nie berangan-angan..aku tak kisah sebab.....cetusan idea pun mestilah dari angan-angan..Thomas edison pun buat macam tu maca reka mentol lampu...usah angan-angan mat jenin macam sebahagian mereka di SearchEmas ..sudahlah....cakap macam tong kosong..tapi abuk pun tiada..ha..ha..a..ha..terutama jika lidah berjelir tu..ha..ha...nasib baik tak bercabang..ha..macam dalam gambar...
Ahhhh gasak engkaulah...ini blog aku..aku punya pasallah.....namun usaha aku tetap usaha..dalam Program ini..samada aku berjaya 0%...20&...80% atau 100% dalam program aku..aku yang tau....sebab itu hak aku...

7 comments:

  1. gud luck laa bro..ambo tumpang doa jelah...

    ReplyDelete
  2. terima kasih...ha..ha...nanti kalau dah berjaya...hanya members blog ini akan dapat manfaatnya....

    ReplyDelete
  3. Semoga berjaya mencapai target tersebut sahabatku. Seperti selalu, jangan lupa berikan kami tips berguna agar kita sama-sama menikmati kejayaan.

    ReplyDelete
  4. ok diatom58......dalam setiap 3 bulan..saya akan updated kat blog baru pasal perkembangan itu...dan kita akan lihat satu persatu...hanya rerakan disini sahaja yang akan dibawa masuk...

    ReplyDelete
  5. salam cikgu, semoga Allah memberkati usaha cikgu dalam cabaran 1/2 jutawan 2010 kali ni..aminn.

    ReplyDelete