( Ini adalah blog aku.....apa nak aku tulis....aku tulis sahaja.... bagi yang ingin membaca ...sila teruskan....bagi yang tidak suka.... boleh blahhhh.. )

Monday 3 May 2010

Hobi aku dan diriku.....

Setiap manusia akan sentiasa dilitupi hobi-hobi yang bermacam-macam...aku punya hobi....memancing...lepas tu aku berradio...he..he.. radio amateur... mungkin ramai tak tau apa dia radio amamteur...ala...taip je kat pakcik Google....dan akan anda tau....

Malah aku juga menyiapkan kereta aku dengan pelbagai gadget....alarm....sistem audio...dan video...dan TV...macam2 ada....sukahatilah aku nak letak apa...

kini aku membuat semua wiring dalam kereta kau....siap dengan plug dan socket yang khas untuk mp3, PS, komputer...malah mp4 dan macam2 socket aku siapkan....

Bukan apa...kalau aku berjalan jauh..anak2 aku yang gemar main PS dia acucuk je kat plug tu..dan mainlah...suka hatilah ....kereta aku....aku buat apa yang aku sukaa buat...

kalau tgjk kat dashboard aku tu..radio amateur kenwood ada....he..he.. tv pun ada....malaah aku ada buat sensor macam2....

inilah dunia aku...malah kat rumah..sistem audio video aku pun aku modified...sistem alarm kat rumah aku pun aku modified dari baraang RM 2 je.....bunyi dia kuat semacam...kalau x terjaga kalau adaa orang masusk entahlah....itulah aku...

Sekarang terpulanglan pada mereka-mereka dengan hobi yang mereka ingin buat...aku tetap dengan hobi aku....hujung minggu bawa anak2 berjalan....ha..ha...

No comments:

Post a Comment