( Ini adalah blog aku.....apa nak aku tulis....aku tulis sahaja.... bagi yang ingin membaca ...sila teruskan....bagi yang tidak suka.... boleh blahhhh.. )

Saturday 8 May 2010

Hujung Minggu yang meriah............teknik version 2...


Kat sini aku nak kata apa....aku punya pasallah..sesekali aku melihat trade aku hujung minggu...giler betul...tapi itulah rezeki namanya....USD582 x 3.5 = RM 2,037.00 cukup;ah...ini bermakna dalam masa 2 hari ini dah ada USD962.00 x 3.5 = RM 3,367.00 aku sering doa.." yang Allah..berikanlah aku rezeki yang halal dan bernilai....."

aku pun bukannya ada status "berpengalaman ala #@%$#@ kat SearchEmas" macam orang tu.....tapi aku puas dan bersyukur juga apa yang tuhan dah berikan.....aminnnnn

HIDUP DAN AMAN SELALU KAT FXOPEN/FXMALAY......thanks pada semua ADMINnya......dan AMINNNNNN

9 comments:

  1. salam sifu...nk tanya version 2 akan dikongsi atau tidak dgn team mntpod? tq sifu...tetap follow sifu..byk lg nk belajar ni..

    ReplyDelete
  2. Salam masta wha....pe khabo.. makin maju ngan idea baru...tahniah..

    ReplyDelete
  3. sahabat semua....alhamdulillah....berkat doa dan sokongan rerakan...maka version 2 dapat dilahirkan dengan mudahnya... ianya akan di masukkan dalam blog baru khas untuk projek ini....tapi bukan sekarang....ianya adalah untuk mengenang jasa rerakan yang sentiasa menyokong....

    Mzi04....sahabat pun apa kurangnya...makin hebat juga nampaknya....saya biasalah kecil-kecilan sahaja....

    ReplyDelete
  4. Dahsyat sungguh tu sahabatku (USD582), moga cepat mencapai target yang di rancangkan. Tahniah dan syukur!. Saya juga agak berdebar malam tadi, sebab kena 8 kek lapis. Tapi akhirnya dapat juga kekalkan pip hijau.

    ReplyDelete
  5. bile la agaknye aku boleh jadi macam abang 9W2WHJ ek?.. aku kene fokus lagi ni.

    ReplyDelete
  6. salam bro wha ,

    nak tanya v2 ni masih mengekalkan mntpod sebagai asasnya ke?

    ReplyDelete
  7. kepada semua...terima kasih atas dorongan dan sokongan anda semua....ala..kita cuba sedaya kita je...saya ilmu pun hanya segelintir yanga da......tak macam sahabat-sahabat yang lain....inilkah....dunia saya....amin.....

    (version 2 is a $$$$$$$$$$$$$$$ ....and ianya ala-ala $$$$$$$$$$$

    ReplyDelete